Monday 9 May 2011

Introduction @ Pengenalan

Hello!

Blog ni adalah blog my family dan tujuan ni blog adalah untuk memaklumkan sebarang perkara, maklumat dan juga boleh menjadi sumber untuk mencari tahu asal-usul keluarga Gabando. Saya pun baru terfikir mau buat ni blog hari ni dan harap dapat galakkan dan sokongan daripada family member yang lain. Dalam ni blog juga nanti akan saya paparkan salasilah keluarga Gabando dan juga gambar-gambar yang berkaitan dengannya. Ini adalah sebagai permulaan. Mencari keluarga Gabando dulu baru cari keluarga yang lain sebab kita tahu bahawa ahli keluarga kita ramai dan ada di merata tempat sama ada di Sabah, Sarawak, Semenanjung ataupun luar negara (maybe..)..dan untuk hari ni mungkin saya akan mulakan dengan pengenalan keluarga saya sendiri la...anak bongsu kepada Gabando...lepas ni saya akan teruskan dengan adik-beradik yang lain...

No comments:

Post a Comment